Menu بستن

محصولات کنسروی سالم با ارزش تغذیه ای بالا

متاسفانه تبلیغات گسترده در خصوص غذاهای پرنمک و پرچرب موجب تغییر ذائقه مردم شده و این موضوع موجب افزایش مصرف سرانه این ترکیبات در سالهای اخیر شده است.

1400/12/15

به دلیل تغییر در عادات و سبک زندگی مردم و مشغله های اجتماعی، امروزه الگوی مصرف غذا تغییر کرده و تمایل به مصرف غذاهایی که به سرعت آماده می شوند، افزایش یافته است. با توجه به خصوصیاتی نظیر بهداشتی بودن، در دسترس بودن و آماده شدن سریع، اهمیت استفاده از محصولات کنسروی دو چندان شده است. اغلب تصور می‌شود که غذاهای کنسرو شده نسبت به غذاهای تازه یا منجمد، مواد مغذی کمتری دارند، اما تحقیقات نشان می‌دهد در حقیقت کنسرو کردن، بیشتر مواد مغذی یک غذا را حفظ می‌کند. پروتئین، کربوهیدرات و چربی تحت تأثیر این فرآیند قرار نمی‌گیرند و اکثر مواد معدنی و ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین‌های A ، D،  Eو K نیز حفظ می‌شوند. با این‌حال، از آنجایی که کنسرو کردن معمولاً شامل حرارت زیاد است، ویتامین‌های محلول در آب مانند ویتامین‌های C و B ممکن است آسیب ببینند. این ویتامین‌ها به‌طور کلی به گرما و هوا حساس هستند، بنابراین می‌توانند در طی روش‌های معمولی پخت و پز و نگهداری در خانه نیز از بین بروند. در همین راستا صنایع غذایی بدر تلاش می کند میوه ها و سبزیجاتی را برای کنسرو کردن استفاده نماید که در اوج تازگی چیده شده و بهترین طعم و کیفیت مواد مغذی را داشته باشند.

متاسفانه تبلیغات گسترده در خصوص غذاهای پرنمک و پرچرب موجب تغییر ذائقه مردم شده و این موضوع موجب افزایش مصرف سرانه این ترکیبات در سالهای اخیر شده است. رسالت این شرکت تولید غذاهای کنسروی سالم تر و با کیفیت تر می باشد که از یک طرف فاقد روغن های جامد، تراریخته و دارای اسید چرب ترانس بوده و از طرف دیگر با استفاده از نمک کمتر به طعم مطلوب رسیده باشند.

 جهت مشاهده کنسروهای بدر کلیک کنید